zondag 31 juli 2011

Twisted Wood goes Orongo

Binnenkort is het zo ver, een webshop. Het contact met Orongo is goed, en ik ben helemaal enthousiast en hoopvol voor de toekomst van deze webshop voor duurzaamheid, spiritualiteit en gezond leven. Ik zat nog middenin het snoeiseizoen, dus kon er nog niet veel aan doen, maar langzamerhand kan ik artikelen klaar hebben, fotograferen en beschrijven. Nieuwe dimensies zoals etikettering en verpakking kosten veel tijd. 'k heb net een bedrijf in doosjes van gerecycled papier gevonden, dat geeft weer moed. Maar ook de mogelijkheid om te experimenteren met vormgeving ed geven me nieuwe kansen voor produktontwikkeling. Ik ben al bezig met sieraden en leuke kleine gebruiks-artikelen.
Snel producten toevoegen zodat zij niet eeuwig hoeven te wachten op webvulling. Tenslotte moeten zij ook enthousiast blijven.
Vanaf 9 september: http://www.orongo.nl/twisted-wood/   (dit gaat natuurlijk eerst naar mijn afdeling)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten