zondag 16 oktober 2011

Sfeervol 'Vormgevers in Hout'

Het is wel spannend, zo de eerste keer meedoen met deze expositie. Wat zet je neer, heb je genoeg kaartjes (nee dus), kan je de drukte aan? Ach ja, het koopt zoals het loopt, natuurlijk. Er kwam veeeeel publiek en de sfeer was leuk. Ze krijgen zo veel verschillende stijlen te zien, er zit altijd wel iets tussen wat je grijpt. De deelnemers maar ook de bezoekers zijn fantastisch. Lekker op het Fort geslapen (niet 2 uur rijden voor m'n bedje, ik heb een kacheltje mee) In de rook van de benedenburen ziet de frisse maar zonnige dag er fantastisch uit. Veel belangstelling voor m'n tafel en hele positieve reacties op het andere werk en m'n werkfilosofie. Dit soort publiek was ik dus nog niet gewend. Dit helpt me om te pijlen of ik op de goede weg ben. Ik ben gewoon gesprekken aangegaan om te horen of ze ook iets aan de vormgeving misten of te veel vonden.
 































meer foto's en filmpjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten